Thursday 12 March 2009

Officially updating

Entah kenapa..mula-mula memang nak sangat ada blog spot sendiri,penyakit M menyerang seringkali menyapa dikala ada idea. Harap-harap lepas ini hilanglah penyakit M ini.


Untuk kali terakhir, membaca pemergian Amir Yusuf telah membuat diri ini terpempan dalam alam yang nyata ini. Begitu berhati-hati penyusun bait kata rindu dan sayang seorang bapa ku baca saban hari tanpa jemu. Kiriman sms pada bondanya selang hari kukirimkan untuk mengetahui keadaan terkini arwah. Sms terakhir ku terima ketika hayatnya , arwah masih kritikal dan kemungkinan harapan untuk terus hidup sangat tipis, 'only magic cure' bak kata doktor. Tapi sebagai hambaNya bonda dan ayahanda Amir Yusuf masih mencari ruang harapan agar Amir Yusuf terus berjuang. Allah maha Mengetahui, sms menyampaikan khabar bahawa Amir telah tiada kuterima pukul 1 tengahari telah membuatkan ku hilang kata-kata dan semangat untuk dua tiga hari seterusnya.Itulah janji Allah pada Amir Yusuf yang harus diterima dengan redha. Untuk kita pula entah bila

Posting tentang Amir Yusuf boleh dilayari di laman ayahanda arwah http://www.fajaril.net/blog/ diharap kita tidak akan putus mendoakan kesejahteraan arwah dan kepadaNya kita mohon agar Allah menabahkan hati kedua ayahbondanya.

No comments: